Rebranding ROCAST NORD
Acest rebranding reprezinta a doua etapa a transformarii noastre in urma maturizarii si intelegerii mai profunde atat a pietei pe care activam si a nevoilor crescande ale clientilor nostri cat si a societatii romanesti in ansamblu.
Prima etapa a transformarii noastre s-a consumat anul trecut (2010) cand am implementat in companie tehnologie in valoare de 50.000 euro, investitie facuta in softuri si aparatura care sa ne permita sa gestionam mai eficient procesele din companie, astfel incat sa devenim mai competitivi pentru clientii nostri. Urmeaza ca in curand sa incepem sa culegem roadele acestei investitii, care, corelata cu dorinta noastra de a ne spori competentele si de a creste performanta companiei se va reflecta atat in preturile mai mici pe care le vom oferi clientilor nostri cat si in cresterea calitatii serviciilor noastre.
Odata cu acest rebranding introducem pe site-ul nostru informatii noi despre valorile si actiunile noastre, despre furnizorii/partenerii nostri, despre produsele speciale pe care le putem oferi, lansam cateva servicii noi cum ar fi “Comanda speciala produse speciale”, un serviciu cu care dorim sa venim in intampinarea nevoilor crescande ale companiilor romanesti sau "WebOrder", serviciu oferit prin folosirea eficienta a tehnologiei implementate in 2010.
Cel mai important aspect pentru clientii nostri, pe care il aduce si il demonstreaza compania noastra prin acest rebranding se refera la interesul nostru crescand pentru obtinerea satisfactiei si a incantarii d-voastra, in paralel cu cresterea performantei si a eficientei noastre. Astfel am creat sectiunea “Satisfactia clientului” in care aveti posibilitatea sa completati un chestionar sau doar o parte a chestionarului daca nu aveti suficient timp, sau sa ne transmiteti sugestiile ori reclamatiile d-voastra. Promitem ca vom utiliza in avantajul d-voastra toate informatiile pe care ni le furnizati prin aceasta sectiune, imbunatatind procesele care nu functioneaza bine pana cand d-voastra veti fi pe deplin multumiti. Reclamatiile vor fi tratate telefonic in cel mult 24 ore, in zilele lucratoare.
Acesta este un angajament pe termen lung pe care compania noastra si-l ia fata de clientii sai actuali si potentiali. Dorim astfel sa demonstram ca suntem capabili atat sa intelegem nevoile clientilor nostri cat si sa ii tratam cu repect si consideratie urmarind sa obtinem mai mult decat o vanzare, si anume sa va castigam increderea astfel incat sa deveniti partenerii nostri pe termen lung.
Al doilea lucru important pe care dorim sa il demonstram odata cu acest rebranding este angajamentul nostru de a FACE ceva care sa conteze pentru Romania. Proiectele pe care le sustinem anul acesta (2011) si pe care le puteti consulta in sectiunea Responsabilitate sociala, sau altele de acest gen vor deveni parte integranta din valorile si misiunea companiei, incluzandu-ne astfel in randul celor care chiar FAC ceva pentru Romania. Dorim sa devenim un bun exemplu, pe care sa-l urmeze si altii astfel incat sa contribuim activ la construirea unei Romanii mai bune.
Ne gasiti si aici
Pentru informatii si oferte despre produsele Rocast Nord va puteti abona la newsletter-ul din magazinul nostru, www.SuruburiOnline.ro